Všeobecné obchodné podmienky JEFTA Service assistance24 s.r.o. platné od 01.07.2024
Vzhľadom na legislatívne zmeny vyplývajúce z nového zákona o ochrane spotrebiteľa č. 108/2024, sme pristúpili k úprave našich Všeobecných obchodných podmienok (ďalej len „VOP“), prevádzkovaných spoločnosťou JEFTA Service assistance24 s.r.o. (ďalej len „JEFTA“). Nové VOP nadobúdajú platnosť dňa 01.07.2024.
Ográn dozoru:
Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava
Odbor výkonu dohľadu
ba@soi.sk
tel. č. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04
fax č. 02/58 27 21 70
1. Základné ustanovenia a pojmy
1. Obchodník: Obchodníkom asistenčných služieb je spoločnosť JEFTA Service assistance24 s.r.o. s adresou P.O.BOX 223, 851 01 Bratislava, Slovensko, zapísaná v OR Okresného súdu Bratislava, Oddiel: s.r.o., vložka 87497/B, IČO: 46 773 878, DIČ: 2023569658, IČ DPH: SK2023569658 (ďalej len „JEFTA“). Spoločnosť disponuje dostatočnými technickými a materiálnymi prostriedkami pre zabezpečenie plynulého poskytovania týchto služieb, resp. ich poskytuje prostredníctvom svojich zmluvných partnerov.
Kontakty
NON-STOP
18 900 /zo SR/
tel.: +421 948 044 144
tel.: +421 948 013 422
IČO: 46 773 878
E-mail: info@pomocnaceste.sk
E-mail 2: dispecing@pomocnaceste.sk
1.2 Klient: Klient je fyzická osoba Spotrebiteľ, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania, alebo právnická osoba, ktorá si prostredníctvom webovej stránky www.pomocnaceste.sk objednala služby POMOC NA CESTE a na základe platobných údajov obdržaných od POMOC NA CESTE vykonala úhradu plnej sumy na príslušný bankový účet JEFTA Service assistance24 s.r.o. alebo obdržala asistenčné služby POMOC NA CESTE v rámci marketingovej akcie ako bonus od partnera JEFTY.
1.3 Vozidlo: Vozidlo je akékoľvek motorové vozidlo s okamžitou hmotnosťou do 3500 kg vrátane, ktoré Klient uviedol pri objednávke služby POMOC NA CESTE a je vo vlastníctve Klienta alebo v užívaní Klientom s vedomím a zvolením majiteľa tohto vozidla.
1.4 Udalosť: Udalosť je situácia, počas ktorej má Klient nárok na využitie asistenčných služieb od POMOC NA CESTE. Ide o prípady, kedy sa Vozidlo stane nepojazdným počas cesty v dôsledku technickej poruchy, dopravnej nehody, nedostatku paliva či defektu pneumatiky.
1.5 Objednávka: Objednávka je jednostranným právnym úkonom Klienta, ktorým vyjadruje záujem o využívanie asistenčných služieb od POMOC NA CESTE, za cenu uvedenú v aktuálnom cenníku, v presne určenej variante a dobe platnosti. Súčasne je objednávka aj návrhom kúpnej zmluvy zo strany Klienta.
Tieto podmienky boli aktualizované v súlade s novým zákonom č. 108/2024 o ochrane spotrebiteľa a platia pre všetky poskytované služby od dátumu ich účinnosti. Pre ďalšie informácie nás môžete kontaktovať prostredníctvom uvedených kontaktných údajov na našej webovej stránke.
2. Služby balíka od POMOC NA CESTE
2.1 Služby balíka od POMOC NA CESTE (ďalej len Služby) majú charakter asistenčných služieb a služieb pomoci Klientovi na ceste v prípade dopravnej nehody Vozidla, poruchy Vozidla, nepojazdnosti Vozidla, či v prípade nedostatku pohonných hmôt vo Vozidle a defektu na Vozidle.
2.2 Klient je v prípade situácií spomenutých v bode 2.1 oprávnený využívať Služby pre Vozidlo na základe asistenčnej karty (časť 2.3), vystavenej od POMOC NA CESTE.
2.3 Asistenčná karta (ďalej len Karta) je dokladom vystaveným od POMOC NA CESTE, ktorá oprávňuje Klienta k využitiu Služieb. Karta obsahuje okrem kontaktných údajov od POMOC NA CESTE aj jedinečné označenie a dobu jej platnosti.
2.4 Platnosť Karty je 1 technický rok, štvrťrok alebo 14 dní podľa daného produktu. Začína plynúť dňom pripísania plnej sumy úhrady za Objednávku Služieb na príslušný bankový účet JEFTY. Týmto dňom dochádza k riadnemu uzavretiu kúpnej zmluvy na Služby. Platí na deň ako si klient objedná službu a krajinu. Platný produkt je až prídu financie na účet JS24.
2.5 POMOC NA CESTE doručí Klientovi elektronický produktovú Kartu prostredníctvom mailu na mail klienta uvedeného v objednávke klienta do 3 pracovných dní a následne zašle mailom klientovi daňový doklad – faktúra, vystaveným na základe údajov, ktoré Klient uviedol v Objednávke.
Potvrdenie o prijatí platby spolu s údajmi o Karte, ktoré Klientovi slúžia ako náhrada Karty po dobu, kým bude Karta Klientovi fyzicky doručená poštou bude zaslané od POMOC NA CESTE prostredníctvom správy elektronickej pošty na adresu, ktorú Klient uviedol v Objednávke od POMOC NA CESTE a jej partner JEFTA nezodpovedá za nedoručenie Karty zavinené poštou alebo zlej adresy uvedenej Klientom.
Od POMOC NA CESTE a JEFTA taktiež nezodpovedá za poškodenie Karty počas doručenia poštou, poškodením alebo stratou klienta. V prípade žiadosti o znovu vydanie Karty počas jej platnosti je od POMOC NA CESTE a JEFTA oprávnená účtovať si za týmto účelom administratívny poplatok vo výške 10 EUR.
2.6 Prenos, prepis a darovanie Karty, ktorá bola vystavená k pôvodnému vozidlu, ktoré majiteľ predal, daroval a podobne je Karta aj naďalej platná do skončenia jej platnosti. Ten kto predal vozidlo alebo daroval, oboznámi nového majiteľa o skutočnosti, že toto vozidlo má produktovú Kartu. Nový majiteľ musí následne zaslať nové informácie a fotokópiu TPna info@pomocnaceste.sk.
Pôvodná Karta, prenos Karty na iné motorové vozidlo, na nové motorové vozidlo, na nového vlastníka nového vozidla, na príbuznú osobu, na rodinného príslušníka, na nového majiteľa, alebo na nového držiteľa nie sú možné. Každé vozidlo má samostatnú Kartu podľa VIN vozidla.
2.7 Služby existujú vo variantoch, a to:
a) POMOC NA CESTE – Slovensko – s územnou platnosťou služieb obmedzenou na vnútorné štátne hranice Slovenskej Republiky.
Produkt pre fyzické a právnické osoby pre všetky vozidlá do 3,5 tony . Výluka vozidiel: MiniBUS do 9 miest, VAN, Tranzit, Transportér, CRAFTER , Dodávka, DUCATO, DAILY, BOXER, CARNIVAL, Sprinter, VIANO, VITO, Master, Trafic, Vivaro, MOVANO, JUMPER, H- 1.
b) POMOC NA CESTE – Slovensko 5+ – s územnou platnosťou služieb obmedzenou na vnútorné štátne hranice Slovenskej Republiky.
Produkt pre fyzické a právnické osoby pre všetky vozidlá do 3,5 tony . Výluka vozidiel: MiniBUS do 9 miest, VAN, Tranzit, Transportér, CRAFTER , Dodávka, DUCATO, DAILY, BOXER, CARNIVAL, Sprinter, VIANO, VITO, Master, Trafic, Vivaro, MOVANO, JUMPER, H- 1.
c) POMOC NA CESTE – Slovensko ŠPECIÁL – s územnou platnosťou služieb obmedzenou na vnútorné štátne hranice Slovenskej Republiky.
VÝHRADNE PRE VOZIDLÁ: MiniBUS do 9 miest, VAN, Tranzit, Transportér, CRAFTER , Dodávka, DUCATO, DAILY, BOXER, CARNIVAL, Sprinter, VIANO, VITO, Master, Trafic, Vivaro, MOVANO, JUMPER, H- 1.
d) POMOC NA CESTE Slovensko + Susedný štát, s územnou platnosťou na území Slovenskej Republiky, Česko, Rakúsko, Poľsko, Maďarsko
Produkt pre fyzické a právnické osoby pre všetky vozidlá do 3,5 tony.
e) POMOC NA CESTE – „Rodinné šťastie“, s územnou platnosťou len na území Slovenskej republiky.
Produkt pre fyzické a právnické osoby pre všetky vozidlá do 3,5 tony . Výluka vozidiel: MiniBUS do 9 miest, VAN, Tranzit, Transportér, CRAFTER , Dodávka, DUCATO, DAILY, BOXER, CARNIVAL, Sprinter, VIANO, VITO, Master, Trafic, Vivaro, MOVANO, JUMPER, H- 1.
f) POMOC NA CESTE – „Vietor vo vlasoch“, s územnou platnosťou len na území Slovenskej republiky.
Produkt pre fyzické a právnické osoby pre všetky vozidlá do 3,5 tony a motorku, štvorkolku. Výluka vozidiel: MiniBUS do 9 miest, VAN, Tranzit, Transportér, CRAFTER , Dodávka, DUCATO, DAILY, BOXER, CARNIVAL, Sprinter, VIANO, VITO, Master, Trafic, Vivaro, MOVANO, JUMPER, H- 1.
g) POMOC NA CESTE – EURÓPA 1 (1. technický rok) s územnou platnosťou na území Slovenskej Republiky, členských štátov Európskej Únie, Chorvátskej Republiky a Švajčiarskej konfederácie.
Produkt pre fyzické a právnické osoby pre všetky vozidlá do 3,5 tony.
h) POMOC NA CESTE – EURÓPA 2 (1. technický rok) s územnou platnosťou na území Slovenskej Republiky, členských štátov Európskej Únie, Chorvátskej Republiky a Švajčiarskej konfederácie.
Produkt pre fyzické a právnické osoby pre všetky vozidlá do 3,5 tony.
i) POMOC NA CESTE – ISTOTA za „ 12 “ (technický rok ) s územnou platnosťou na území Slovenskej Republiky a EURÓPY – dočasne zrušený produkt.
Produkt pre fyzické a právnické osoby pre všetky plachtové vozidlá do 3,5 tony, dodávky a vozidlá typu M1 / nad 7 miest do 9 miest / N1, L1H1, L2H2, L3H3, L4H3.
j) POMOC NA CESTE – DOVOLENKA ŠPECIÁL (14 dní), s územnou platnosťou na území, s územnou platnosťou na území Slovenskej Republiky, Česko, Maďarsko, Rakúsko, Chorvátsko, Taliansko + tranzitné krajiny. Dovolenka špeciál je rozdelená na MINI a MAXI podľa ponuky na stránke www.dovolenka.pomocnaceste.sk
Produkt pre fyzické a právnické osoby pre všetky vozidlá do 3,5 tony .
POVOLENÉ: MiniBUS do 9 miest / pasažieri do 7 miest /
Výluka vozidiel: VAN, Tranzit, Transportér, CRAFTER , Dodávka, DUCATO, DAILY, BOXER, CARNIVAL, Sprinter, VIANO, VITO, Master, Trafic, Vivaro, MOVANO, JUMPER, H- 1.
2.8 POMOC NA CESTE Slovensko, Slovensko 5+ a Slovensko ŠPECIÁL zahŕňa nasledovné Služby:
a) Jazdu a pristavenie odťahového resp. asistenčného vozidla POMOC NA CESTE na miesto v rámci SR, odťahové a vyslobodzovacie práce v rámci SR, odťah vozidla do miesta určenia (adresa), ktoré klient zadal do objednávky.
b) Naloženie Vozidla na odťahové vozidlo POMOC NA CESTE na mieste v rámci SR podľa určenia Klienta.
c) Odťah Vozidla na miesto v rámci SR a posádka max. 5 osôb, odťahové a vyslobodzovacie práce v rámci SR, odťah vozidla do miesta určenia (adresa), ktoré klient zadal do objednávky.
d) Zloženie Vozidla z odťahového vozidla POMOC NA CESTE na mieste určenia v rámci SR, odťahové a vyslobodzovacie práce v rámci SR, odťah vozidla do miesta určenia (adresa), ktoré klient zadal do objednávky.
e) Vyslobodenie Vozidla z miesta mimo cesty po dopravnej nehode v rámci SR technikou POMOC NA CESTE.
f) Jazdu asistenčného vozidla POMOC NA CESTE za účelom dovozu pohonných hmôt druhu a množstva, ktoré si určí Klient a dovoz týchto pohonných hmôt pre Vozidlo na miesto v SR podľa určenia Klientom.
g) Jazdu asistenčného vozidla POMOC NA CESTE za účelom výmeny kolesa, či opravy na Vozidle na mieste v rámci SR podľa určenia Klientom a fyzická výmena kolesa či oprava na Vozidle pracovníkom POMOC NA CESTE.
h) Jazdu a pristavenie asistenčného vozidla POMOC NA CESTE na miesto v rámci SR podľa určenia Klienta za účelom odvozu posádky Vozidla a batožiny na miesto v rámci SR, odťahové a vyslobodzovacie práce v rámci SR, odťah vozidla do miesta určenia (adresa), ktoré klient zadal do objednávky.
2.9 POMOC NA CESTE Európa – 1. technický rok zahŕňa nasledovné služby:
a) Služby obsiahnuté v POMOC NA CESTE Slovensko, podľa bodu 2.8
b) Pristavenie odťahového resp. asistenčného vozidla na miesto v súlade s územným vymedzením podľa bodu 2.7b a odťah Vozidla na miesto v rámci SR podľa určenia Klienta.
c) Pristavenie asistenčného vozidla na miesto v súlade s územným vymedzením podľa bodu 2.7b a odvoz posádky Vozidla a batožiny na miesto v SR podľa určenia Klienta.
2.10 Rozsah Služieb je obmedzený na služby uvedené v bode 2.8 a 2.9.
2.11 Náklady za pohonné hmoty privezené podľa bodu 2.8f nesie Klient. Pri dovoze pohonných hmôt poskytne pracovník POMOC NA CESTE Klientovi platný daňový doklad o nadobudnutí privezených pohonných hmôt. Klient je povinný pri dovoze pohonných hmôt bezodkladne preplatiť pracovníkovi POMOC NA CESTE úplnú finančnú náhradu za náklady na pohonné hmoty podľa predloženého daňového dokladu o nadobudnutí.
2.12 Náklady za privezené náhradné diely pre Vozidlo podľa bodu 2.8g nesie Klient. Pri ich dovoze poskytne pracovník POMOC NA CESTE Klientovi platný daňový doklad za privezené náhradné diely. Klient je povinný pri dovoze náhradných dielov bezodkladne preplatiť pracovníkovi POMOC NA CESTE a JEFTY úplnú finančnú náhradu za použité náhradné diely pre odstránenie poruchy na Vozidle podľa predloženého daňového dokladu.
2.9 a) POMOC NA CESTE – ISTOTA za „12 “ ( technický rok ) – Menšie finančné zaťaženie tohto produktu: dočasne zrušený produkt .
a) Služby obsiahnuté v POMOC NA CESTE Slovensko, podľa bodu 2.8
b) Pristavenie odťahového vozidla a odťah vozidla na miesto v SR a EÚ podľa adresy zadanej v objednávke podľa určenia Klienta.
c) Pristavenie asistenčného vozidla na miesto v súlade s územným vymedzením podľa bodu 2.7b a) odvoz posádky Vozidla a batožiny na miesto v SR podľa adresy zadanej v objednávke a podľa určenia Klienta.
2.10 b) Rozsah Služieb je obmedzený na služby uvedené v bode 2.8 a 2.9.
2.11 c) Náklady za pohonné hmoty privezené podľa bodu 2.8f nesie Klient. Pri dovoze pohonných hmôt poskytne pracovník POMOC NA CESTE Klientovi platný daňový doklad o nadobudnutí privezených pohonných hmôt. Klient je povinný pri dovoze pohonných hmôt bezodkladne preplatiť pracovníkovi POMOC NA CESTE úplnú finančnú náhradu za náklady na pohonné hmoty podľa predloženého daňového dokladu o nadobudnutí.
2.12 d) Náklady za privezené náhradné diely pre Vozidlo podľa bodu 2.8g nesie Klient. Pri ich dovoze poskytne pracovník POMOC NA CESTE Klientovi platný daňový doklad za privezené náhradné diely. Klient je povinný pri dovoze náhradných dielov bezodkladne preplatiť pracovníkovi POMOC NA CESTE a JEFTY úplnú finančnú náhradu za použité náhradné diely pre odstránenie poruchy na Vozidle podľa predloženého daňového dokladu.
2.13 POMOC NA CESTE Slovensko + Susedný štát zahŕňa nasledovné služby:
a) Odťahové a vyslobodzovacie práce v rámci SR
b) Pomoc mechanika pri poruche vozidla v rámci SR
c) Odťahové služby z vybraného susedného štátu do SR
d) Odvoz posádky max 5 osôb a batožiny náhradným vozidlom z vybraného susedného štátu do SR
e) Použitie hydraulickej ruky
f) Naloženie a zloženie vozidla na a z odťahového vozidla
g) Uloženie a stráženie vozidla na centrálnom parkovisku po dobu 3 dní
h) Odvoz posádky a batožiny náhradným vozidlom v rámci SR
i) Dovoz pohonných hmôt na miesto určenia v rámci SR
j) Výmena defektu kolesa na ceste mechanikom v rámci SR
k) Dovoz náhradnej pneumatiky v rámci SR
l) Pomoc zo strany NON STOP dispečingu
m) Zabezpečenie ubytovania zo strany dispečingu
n) Poskytnutie informácií príbuzným zo strany dispečingu
o) Informácie o trase či dopravnej situácii zo strany dispečingu
2.14 POMOC NA CESTE Slovensko/ DOVOLENKA – ŠPECIÁL /14 dní zahŕňa nasledovné služby:
a) Odťahové a vyslobodzovacie práce v rámci SR
b) Pomoc mechanika pri poruche vozidla v rámci SR
c) Odťahové služby z ostatných zahrnutých krajín do SR
d) Odvoz posádky max 5 osôb a batožiny náhradným vozidlom z z ostatných zahrnutých krajín do SR
e) Použitie hydraulickej ruky
f) Naloženie a zloženie vozidla na a z odťahového vozidla
g) Uloženie a stráženie vozidla na centrálnom parkovisku po dobu 3 dní
h) Odvoz posádky a batožiny náhradným vozidlom v rámci SR
i) Dovoz pohonných hmôt na miesto určenia v rámci SR
j) Výmena defektu kolesa na ceste mechanikom v rámci SR
k) Dovoz náhradnej pneumatiky v rámci SR
l) Pomoc zo strany NON STOP dispečingu
m) Zabezpečenie ubytovania zo strany dispečingu
n) Poskytnutie informácií príbuzným zo strany dispečingu
o) Informácie o trase či dopravnej situácii zo strany dispečingu
Bod 2.15 POMOC NA CESTE „ Rodinné šťastie “ / dve vozidlá / zahŕňa tieto služby :
- Odťahové a vyslobodzovacie práce v rámci SR, odťah vozidla do miesta určenia (adresa), ktoré klient zadal do objednávky
- Pomoc mechanika pri poruche vozidla v rámci SR
- Použitie hydraulickej ruky
- Naloženie a zloženie vozidla na a z odťahového vozidla
- Uloženie a stráženie vozidla na centrálnom parkovisku po dobu 3 dní
- Odvoz posádky max 5 osôb a batožiny náhradným vozidlom, odťahové a vyslobodzovacie práce v rámci SR, odťah vozidla do miesta určenia (adresa), ktoré klient zadal do objednávky
- Dovoz pohonných hmôt na miesto určenia v rámci SR
- Výmena defektu kolesa na ceste mechanikom v rámci SR
- Dovoz náhradnej pneumatiky v rámci SR
- Pomoc zo strany NON STOP dispečingu
- Zabezpečenie ubytovania zo strany dispečingu
- Poskytnutie informácií príbuzným zo strany dispečingu
- Informácie o trase či dopravnej situácii zo strany dispečingu
Bod 2.16 POMOC NA CESTE „ Vietor vo vlasoch “ / jedno vozidlo + motorka alebo štvorkolka / zahŕňa tieto služby :
- Odťahové a vyslobodzovacie práce v rámci SR, odťah vozidla do miesta určenia (adresa), ktoré klient zadal do objednávky
b) Pomoc mechanika pri poruche vozidla v rámci SR
c) Použitie hydraulickej ruky
d) Naloženie a zloženie vozidla na a z odťahového vozidla
e) Uloženie a stráženie vozidla na centrálnom parkovisku po dobu 3 dní
f) Odvoz posádky max 5 osôb a batožiny náhradným vozidlom, odťahové a vyslobodzovacie práce v rámci SR, odťah vozidla do miesta určenia (adresa), ktoré klient zadal do objednávky
g) Dovoz pohonných hmôt na miesto určenia v rámci SR
h) Výmena defektu kolesa na ceste mechanikom v rámci SR
i) Dovoz náhradnej pneumatiky v rámci SR
j) Pomoc zo strany NON STOP dispečingu
k) Zabezpečenie ubytovania zo strany dispečingu
l) Poskytnutie informácií príbuzným zo strany dispečingu
m) Informácie o trase či dopravnej situácii zo strany dispečingu
3. Podmienky využitia služieb
3.1 Predpoklady využitia služieb: Využitie Služieb je možné len s platnou Kartou podľa bodu 2.4.
3.2 Finančné záväzky: Pri využití Služieb v rámci platnosti Karty v prípade poruchy na Vozidle alebo dopravnej nehody Vozidla nevznikajú Klientovi žiadne ďalšie finančné záväzky voči POMOC NA CESTE, s výnimkou prípadov uvedených v bodoch 2.10 a 2.11.
3.3 Kontaktovanie dispečingu: Klient kontaktuje centrálny dispečing POMOC NA CESTE alebo JEFTA Service assistance24 na telefónnom čísle 18 900 / len na SR /, alebo na alternatívnych telefónnych číslach +421 948 044 144 a +421 948 013 422. Všetky uvedené telefónne čísla sú dostupné aj zo zahraničia pomocou medzinárodnej predvoľby +421.
3.4 Prevádzka dispečingu: POMOC NA CESTE sa zaväzuje zabezpečiť nepretržitú prevádzku centrálneho dispečingu 24 hodín denne.
3.5 Identifikácia klienta: Pri kontaktovaní centrálneho dispečingu je Klient povinný preukázať sa jedinečným označením vyznačeným na Karte na identifikáciu Klienta a jeho nároku na využitie Služieb. Po overení musí Klient uviesť dispečerovi svoju geografickú polohu čo najpresnejšie a druh pomoci potrebný pre Vozidlo (v zmysle bodov 2.8 resp. 2.9), a poskytnúť svoj telefonický kontakt na ďalšiu komunikáciu. Pracovník POMOC NA CESTE zabezpečí výjazd adekvátneho odťahového alebo asistenčného vozidla na miesto, ktoré Klient uviedol.
3.6 Informovanie o príjazde: Počas doby príjazdu asistenčného alebo odťahového vozidla bude pracovník POMOC NA CESTE priebežne informovať Klienta o zostávajúcom čase do príjazdu vozidla.
4. Zneužitie služieb
4.1 Za zneužitie služieb zo strany Klienta sa považuje:
a) Využitie služieb na iné motorové vozidlo, než je Vozidlo podľa bodu 1.3.
b) Využitie služieb na motorové vozidlo rovnakej značky a modelu ako Vozidlo so zámenou EČV a VIN.
c) Využitie služieb na Vozidlo, ktoré je evidované v registri odcudzených vozidiel MVSR a EÚ.
d) Využitie služieb v iných prípadoch, než sú uvedené v bode 1.4.
e) Využitie služieb na Vozidlo, ktoré bolo dovezené zo zahraničia na územie SR s použitím EČV iného vozidla.
f) Využitie služieb na Vozidlo, ktoré bolo pokazené, havarované alebo odstavené pred objednávkou služby POMOC NA CESTE alebo JEFTA Service assistance24 v rámci SR a EÚ.
4.2 Následky zneužitia služieb: Zneužitie služieb podľa bodu 4.1 vedie k strate nároku na využívanie služieb zo strany Klienta.
4.3 Náklady pri zneužití služieb: Ak následkom zneužitia služieb Klientom (podľa bodu 4.1) vzniknú POMOC NA CESTE alebo JEFTA náklady, budú tieto náklady Klientovi vyúčtované podľa platného cenníka POMOC NA CESTE alebo JEFTA. Cenník je k dispozícii na dispečingu.
4.4 Kontrola oprávnenosti využitia služieb: POMOC NA CESTE je oprávnená žiadať od Klienta osvedčenie o evidencii vozidla (tzv. technický preukaz), produktovú kartu a iné dokumenty za účelom preskúmania oprávnenosti využitia služieb a vykonať potrebnú kontrolu vozidla v tejto súvislosti.
4.5 Odmietnutie služieb: POMOC NA CESTE alebo JEFTA je oprávnená zhodnotiť a prípadne odmietnuť vykonanie služieb, ak ich poskytnutie Klient žiada do 144 hodín (6 dní) odo dňa vystavenia Karty.
4.6 Miesta poskytovania služieb: Služby sú poskytované na diaľničných úsekoch, rýchlostných komunikáciách, obecných komunikáciách, mestských komunikáciách a cestách prvej, druhej, tretej a štvrtej triedy.
4.7 Obmedzenia poskytovania služieb: Služby nie sú poskytované na:
– ťažko dostupnom teréne,
– horských cestách,
– poľných cestách viac ako 50 metrov od komunikácie (ochranné pásmo cesty),
– neoznačených poľných cestách,
– bahnitom teréne,
– pre vozidlá, ktoré sa zúčastňujú automobilových pretekov, šprintérskych pretekov, terénnych pretekov,
– nedostupnom teréne pre odťahovú techniku.
Tieto služby si Klient hradí sám podľa platného cenníka POMOC NA CESTE alebo JEFTA Service assistance24, ktorý je k dispozícii na centrálnom dispečingu POMOC NA CESTE. Platba musí byť vždy hradená z územia Slovenskej republiky a vozidlo musí vychádzať z územia Slovenskej republiky. Pokazené vozidlo sa prepravuje výhradne bez nákladu. V prípade minibusov do 9 miest sa prepravuje len pokazené vozidlo s vodičom. Majiteľ vozidla je povinný postarať sa o samostatnú dopravu pasažierov alebo zabezpečiť prepravu za poplatok podľa dohody.
5. Spracúvanie osobných údajov
Za účelom zaevidovania asistenčných produktov spracúva naša spoločnosť, JEFTA Service asistance24 s.r.o., ako prevádzkovateľ informačného systému osobné údaje zákazníka v nasledovnom rozsahu: pohlavie, titul, meno, priezvisko, adresa bydliska, mobilné telefónne číslo, e-mailová adresa, IČO spoločnosti, DIČ spoločnosti, typ vozidla, EČV vozidla, VIN vozidla. Tento rozsah spracovania je primeraný danému účelu.
Osobné údaje poskytuje zákazník spoločnosti prostredníctvom objednávky. Po prevzatí osobných údajov uvedených v objednávke sa spoločnosť zaväzuje chrániť tieto údaje v súlade s platnou legislatívou o ochrane osobných údajov. Spoločnosť sa zaväzuje používať všetky osobné údaje a informácie uvedené v objednávke, ako aj údaje získané počas trvania členstva zákazníkov v JEFTA Service asistance24 s.r.o., výhradne v rámci činnosti spoločnosti, na evidenciu údajov a na skvalitňovanie služieb.
Spoločnosť prehlasuje, že má uzavreté zmluvy so svojimi dodávateľmi, ktorí zabezpečujú primeranú ochranu osobných údajov zákazníka v súlade s platnými právnymi predpismi o ochrane osobných údajov. Odovzdaním vyplnenej a podpísanej objednávky na www.pomocnaceste.sk a odsúhlasením VOP JEFTA Service asistance24 s.r.o. zákazník súhlasí so spracúvaním jeho osobných údajov počas trvania jeho členstva v JEFTA Service asistance24 s.r.o., a tieto údaje budú uchovávané aj po skončení trvania objednávky. Po splnení účelu spracúvania osobných údajov spoločnosť tieto údaje bezodkladne a nenávratne zlikviduje.
Klient JEFTA Service asistance24 s.r.o. je povinný bezodkladne oznámiť každú zmenu týkajúcu sa jeho osobných údajov uvedených v objednávke. Spoločnosť nezodpovedá za škody vzniknuté oneskoreným oznámením alebo neoznámením zmeny osobných údajov spoločnosti JEFTA Service asistance24 s.r.o.
Spoločnosť spracúva vaše osobné údaje v súlade s platnými právnymi predpismi o ochrane osobných údajov. Všetky informácie týkajúce sa vašich práv pri spracúvaní osobných údajov a povinností spoločnosti ako prevádzkovateľa nájdete na www.pomocnaceste.sk.
6. Výpoveď a ochrana osobných údajov
6.1 Výpoveď služby: Výpoveď služby je možná výhradne písomnou formou alebo e-mailom na adresu info@pomocnaceste.sk. Písomná výpoveď musí byť doručená na korešpondenčnú adresu JEFTA Service asistance24 s.r.o., P.O.BOX 223, Kopčianska 89, 851 01 Bratislava. Klient takouto výpoveďou nezískava nárok na vrátenie akejkoľvek časti poplatku za služby, ktoré uhradil.
6.2 Ochrana osobných údajov: POMOC NA CESTE sa zaväzuje chrániť poskytnuté údaje o Klientovi v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov č. 18/2018 Z.z. a nepoužiť tieto údaje na iný účel ako vlastné administratívne, evidenčné a marketingové účely. POMOC NA CESTE sa taktiež zaväzuje neposkytnúť údaje o Klientovi tretím osobám bez jeho výslovného súhlasu.
6.3 Súhlas s marketingom: Klient súhlasí s občasným zasielaním informácií o novinkách a akciách POMOC NA CESTE prostredníctvom pošty alebo elektronickej pošty.
6.4 Výluky z poskytovania služieb: POMOC NA CESTE si vyhradzuje právo neposkytnúť služby alebo dostupnosť centrálneho dispečingu v prípade živelnej katastrofy, vojenského konfliktu či iných prípadov vyššej moci.
6.5 Ručenie za škody: POMOC NA CESTE ručí len za škody, ktoré vznikli Klientovi priamo pri poskytovaní služieb POMOC NA CESTE.
6.6 Zmena VOP: POMOC NA CESTE si vyhradzuje právo na zmenu týchto všeobecných obchodných podmienok bez predchádzajúceho upozornenia Klienta. Nová verzia všeobecných obchodných podmienok nahrádza predošlú verziu.
6.7 Výpoveď poskytovania služieb: POMOC NA CESTE si vyhradzuje právo vypovedať poskytovanie služieb Klientovi bez udania dôvodu.
6.8 Účinnosť VOP: Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom 01.07.2024.